Ukończył Państwową Wyższą Szkołę Teatralną w Krakowie (obecną AST). Zaraz potem rozpoczął współpracę z Dorotą Pomykałą w studio teatralnym w Katowicach. Przez kilka lat prowadził tam zajęcia aktorskie. Spotykał młodych ludzi, którzy teraz są już zawodowymi aktorami (Agata Buzek, Sonia Bohosiewicz, Aleksandra Popławska, Jakub Gierszał). W międzyczasie prowadził również warsztaty teatralne w Polsce i za granicą, np. w Japonii, koncerty i spektakle w Korei Pd, spektakle i treningi w Chinach – Hong Kongu i Klasztorze Shaolin. Intensywne kilkudniowe warsztaty ze studentami Harvarda, master class w NST, czy też wokalistami Capelli Cracoviensis. Będąc jednocześnie aktywnym zawodowo (Teatr Słowackiego w Krakowie, Teatr Nowy w Łodzi, Narodowy Stary Teatr w Krakowie). Po zdobyciu kolejnych doświadczeń przyjął propozycję prowadzenia zajęć ze scen i prozy w LartStudio. Równocześnie prowadził lekcje w IX Prywatnym Liceum Ogólnokształcącym o profilu teatralnym. Po około pięciu latach przyjął propozycję współpracy z PWST (obecna Akademia Sztuk Teatralnych) od ówczesnego jej prorektora Krzysztofa Globisza. Kilkanaście lat prowadził zajęcia ze scen, prozy i improwizacji na Wydziale Teatru Tańca w Akademii Sztuk Teatralnych. Obecnie sceny na Wydziale Aktorskim w krakowskiej AST. Prowadzi również zajęcia aktorskie i reżyserię operową w Akademii Muzycznej w Krakowie. Asystował także w pracach teatralnych reżyserów: Mikołaja Grabowskiego, Jana Klaty. Godzi obowiązki zawodowe (zatrudniony w Narodowym Starym Teatrze w Krakowie, AST i Akademii Muzycznej w Krakowie) z pasjami reżyserskimi i filmowymi. W tym wszystkim najbardziej interesuje go spotkanie człowieka, aktora z kreowanym przez niego bohaterem. Im bardziej aktor jest w tym szczery, tym jego bohater jest żywszy – z krwi i kości. Daj się opętać jego sprawie, jego miłości i nienawiści, lękowi lub szczęściu. To powrót do Twojej osobowości, bez maski, za którą może i czujesz się bezpieczniej, ale jesteś w niej osamotniony i zestresowany. TWÓJ INSTRUMENT STAJE SIĘ WTEDY TYLKO ODTWARZACZEM! Poznaj siebie i zaakceptuj. TWOJE CIAŁO NIECH STANIE SIĘ TWOIM INSTRUMENTEM. ŚWIADOMIE UŻYJ GO W AKCJI. Aktywny instrument to organiczny i skuteczny instrument.
Wybrane realizacje z ostatnich kilku lat:
„Nie strój zdobi nieboszczyka” Herberta Bergera – reżyseria, scenografia, rola
Karol Kurpiński – opera „Zamek na Czorsztynie czyli Bojomir i Wanda” premiera na festiwalu sceny młodych Warszawskiej Opery Kameralnej – reżyseria, scenografia, kostiumy
Antony Shaffer „Pojedynek – zabawa w detektywa” – rola pierwszoplanowa, reżyseria, opracowanie muzyczne
Piotr Czajkowski, opera „Eugeniusz Oniegin” – reżyseria
Handel „Juliusz Cezar” opera – reżyseria
Mozart „Cosi fan tutte” opera – reżyseria
Szekspir „Hamlet” – reżyseria
Mrożek, Pinter „Karol Nowy Ład Świata”– reżyseria
„Superbohaterów 10/9” dyplom AST na WTT w Bytomiu – reżyseria, scenografia, scenariusz
Marie Darrieussecq „Świństwo” Teatr Nowy Kraków – reżyseria, scenografia
„Miłość” Teatr Słowackiego w Krakowie – reżyseria
„Wstyd” Teatr Powszechny Radom – reżyseria
„Czarny mnich” Teatr Stary Lublin – reżyseria, scenografia, dramaturgia, kostiumy, reż. światła
Spektakle z reżyserami: Dejmek, Wajda, Jarocki, Brzyk, Stuhr, Klata, Garbaczewski, Augustynowicz, Klemm, Grabowski…
Trenował Kickboxing, ukończył szkolenie z zakresu sztuk walki w Klasztorze Shaolin.